Příběh výrobců a prodejců vozů

Martin Tunys
Klíčová postava:
– Martin Tunys
Key Account Manager
Klíčové slovo:
nezdolná vůle
Zájmy:
golf
Projekty:
Ford Motor Company, BMW, Mercedes Benz
Můj příběh
Renč Jan
Klíčová postava:
– Renč Jan
Consultant
Klíčové slovo:
výdrž
Zájmy:
běh a běžky
Projekty:
BMW, WEBCOM
Můj příběh

Hlavní vlastnosti systému pro prodejce a servisy vozidel

 

Pečujte o své zákazníky, předvídejte jejich potřeby a udržte si jejich přízeň. S řešením WEBCOM Automotive dostáváte do rukou velmi silný nástroj pro řízení celého vašeho prodejního a poprodejního procesu včetně sledování výkonnosti.

 

  • Řešením je systém  incadea.myengine® DMS, který je plně založen na obchodním a ekonomickém systému Microsoft Dynamics NAV a jeho principu modularity.
  • Mezinárodní, flexibilní řešení, upravitelné podle požadavků zákazníka, vhodné pro nevýrobní společnosti.
  • Moduly incadea.myengine® jsou plně provázány s cílem odstranit duplicitní práce a zamezit chybovosti.
  • Díky provázanosti má management dealera vozů ihned k dispozici finanční informace o provozu své firmy.
  • Dealerství invelt jsme pomohli systémem incadea řídit dealerství a sdílet data s importérem BMW.
  • Produktový leták ke stažení: ZDE.

 

  • WEBCOM nabízí dealerům a servisům vozidel další řešení pro usnadnění jejich činnosti. Patří mezi ně Monitoring přijezdu vozidel na dílnu a Mobilní sklad.
 

Řešené oblasti:

  • prodej vozidel, servis vozidel, správa náhradních dílů, komunikace s výrobcem, řízení vztahů se zákazníky (CRM), vedení účetních agend, finanční controlling, datové exporty a další doplňkové moduly.
  • Systém využívá v řadě světových značek více jak 35 000 koncových uživatelů.

 

Jak vám incadea.myengine® pomůže ve vybraných oblastech?


Prodej vozidel – modul Správce vozidel  

  • Zvýšení objemů prodejů díky komplexnímu propojení jednotlivých procesů prodeje.
  • Správné rozhodování o nabídce na odkup vozidla díky důkladné evidenci zákazníkova vozidla (konfigurace, provedené servisní zásahy apod.).
  • Efektivní zacílení kampaní, účinná podpora prodeje, konkrétní nabídky „na míru“ zákazníkovi – díky kvalitní evidenci preferencí, zájmů a informací o zákazníkovi.
  • Přehledné výstupy pro kvalitní manažerská rozhodnutí.


Servis vozidel – modul Správce servisu

  • Zlepšení procesu řízení servisu a optimalizace využití servisních kapacit.
  • Automatické poskytnutí informací o daném vozidle, zákazníkovi, včetně upozornění na nutnost provedení pravidelné prohlídky či nesplacené pohledávky zákazníka.
  • Efektivní monitorování nákladů, produktivity, řízení zdrojů, sledování výkonů jednotlivých fází procesu, evidence času odvedených prací, použité náhradní díly, náklady na služby externích dodavatelů apod.
  • Záznamy o vozidlech zákazníků, historii oprav, servisu vozidel a zásob náhradních dílů podpoří prodejní aktivity servisu.

 

Správa náhradních dílů

  • Zvýšení ziskovosti díky zlepšení procesu řízení skladových zásob, obrátky zásob a prodeji náhradních dílů.
  • Důkladný monitoring, evidence různorodých požadavků zákazníků a servisu usnadní předvídat optimální zásoby náhradních dílů.
  • Pomoc při klasifikaci náhradních dílů dle jejich obrátkovosti a sezónnosti, zastarávání, doplňování. Vyvážíte tak dostupnost správných náhradních dílů a výši finančních prostředků vázaných v zásobách náhradních dílů.
  • Podpora objednávání náhradních dílů, elektronické výměny dat s dodavateli náhradních dílů. Úzká integrace s hlavní knihou zajistí stále aktuální účetní pohled na výsledky společnosti.

 

Hlavní vlastnosti systému pro dodavatele (výrobce) do automotive

 

  • Řešením je systém Microsoft Dynamics AX Automotive supplier – vytvořeno ve spolupráci s firmou ATOS Origin (základem je ERP produkt Microsoft Dynamics AX, který je rozšířen o „automotive vrstvu“).
  • Systém nabízí komplexní funkce s cílem sjednotit, automatizovat a zjednodušit správu a řízení financí, vztahů se zákazníky (CRM), lidských zdrojů, procesů zásobovacího řetězce, projektových a výrobních zakázek.
  • Produktový leták ke stažení: ZDE.

 

Řešené oblasti 

  •      Pokrytí úrovně Tier 1,2,3, OEM
  •      Integrovaná EDI komunikace podle VDA, ODETTE, EDIFACT a ANSI X.12
  •      Integrované standardní automotive procesy dle VDA, ODETTE, EDIFACT a AIAG
  •      Integrované zákaznické/OEM automotive procesy 
  •      Připravené automotive dokumenty
  •      Správa dodavatelů

 

Jak vám systém pomůže?

  • Spolehlivé a pružné řízení a plánování výroby, které je propojené s prodejem, výrobou a sklady.
  • Systém podporuje plánování prací a jejich řazení do posloupností včetně řízení zdrojů a řízení výrobních středisek.
  • Integrované propojení jednotlivých dodavatelů s konkrétním koncovým výrobcem automobilu.

 

Modul, který vyvinula spol. WEBCOM a. s. – Automotive CRM

 

Jak vám modul pomůže?

  • Pečujte o své zákazníky, předvídejte jejich potřeby a udržte si jejich přízeň. S řešením WEBCOM Automotive CRM dostáváte do rukou velmi silný nástroj pro řízení celého vašeho prodejního a poprodejního procesu včetně sledování výkonnosti.
  • Efektivní správa zastoupení v jednotlivých zemích, komunikace s dealery, správa kampaní, příležitostí, zákaznické spokojenosti apod.
  • Podpoří výrobce automobilů, jejich zastoupení, výrobce stavební, dopravní a jiné techniky, kde jsou kladeny vysoké nároky na správu a řízení vlastních či franchizových sítí.
  • Řízení dealerské sítě: Sledujte průběh obchodní příležitosti od prvního zájmu, předejte na nejvhodnějšího prodejce vozidel a sledujte úspěšnost prodeje. Díky tomu znáte efektivitu celé dealerské sítě.

  • Řízení dealerství: Zvyšte objemy prodeje díky komplexnímu propojení jednotlivých procesů prodeje. Optimalizujte využití servisních kapacit díky modernímu řízení servisu. Předvídejte optimální zásoby náhradních dílů díky důkladnému monitoringu, evidenci různorodých požadavků zákazníků a servisu.

  • Přehledy a analýzyZískejte v reálném čase přímý přístup k důležitým informacím a celé řadě analytických nástrojů, které vám pomohou vyhledávat trendy a vztahy. Mějte přehled, jaký je zájem o vaše vozidla a jak kvalitní péči poskytujete zákazníkům.

  • Moderní technologieVyužijte tablety a chytré telefony v showroomu, při servisu, pro vaše zákazníky i pro řízení firmy.

  • Marketing: Pozvěte zákazníky na představení nového modelu, uspořádejte velkolepou promo akci a díky získaným kontaktům si vychovejte klienty věrné vaší značce.

  • Řízení financíSjednoťte, zautomatizujte a zjednodušte si správu a řízení financí. Minimalizujte skladové zásoby díky optimalizaci logistických procesů. Mějte přehled o finančních tocích s manažerskými výstupy včetně analýz pro řízení dealerství.

  • Produktový leták ke stažení: ZDE.

 

Pro více informací kontaktujte prosím Martina Tunyse, Key Account Managera pro segment automotive - martin.tunys@webcom.cz.

 

martin tunys