Dynamics Online NAV

Dynamics Online NAV je software poskytovaný formou služby určený pro automatizovanou správu financí a evidenci majetku, řízení nákupních a prodejních procesů i skladových operací. Rozšíření o základní manažerské nástroje v podobě přednastavených sestav a analýz poskytuje majitelům a managementu firem komfortní přehled o stavu a hospodaření firmy.


Proč Dynamics Online NAV?

Dynamics Online je řada cloudových služeb na platformě Microsoft Dynamics pro firmy, které chtějí podnikové aplikace využívat jednoduše jako službu (software as service). Odpadají investice do softwarových licencí, není nutné pořizovat servery ani se starat o jejich provoz. Na jednom místě mohou firmy pronajmout systém pro finance a účetnictví, obsluhu zákazníků a další kancelářské aplikace jako Office 365.

Hlavní výhody cloudových služeb:

  • Službu můžete začít používat doslova „za pár dnů“ – systém je přednastavený, parametrizovaný a kromě české legislativy je rozšířen o tzv.  české zvyklosti (např. o zálohovou fakturu).
  • Platíte jen za to, co spotřebujete – možnost měnit počty uživatelů na měsíční bázi i výpočetní výkon, žádné časové ani finanční závazky.
  • Kompletní funkcionalita ve standardu – nezaplatíte za další moduly či funkcionalitu, kterou jiní výrobci účtují extra.
  • Poroste s vámi – rozšíření systému na míru firmě případně tzv. přesunutí systému do „privátního prostředí“ je jednoduché a využívá původního nastavení.
  • Multijazyčnost a lokalizace systému pro většinu zemí světa – pokud má společnost pobočky v zahraničí, případně se zahraničím obchoduje.
  • Přímá integrace na Office nabo Office 365 – snižuje náklady na integrace a poskytuje vysoký uživatelský komfort.


Funkční oblasti Dynamics Online NAV

  • Finance a účetnictví - Modul umožňuje spravovat hlavní knihu, závazky, pohledávky, investiční majetek a peněžní toky. Provádí párování a inkaso. Další funkcionalitou je sestavování rozpočtů, tvorba a konsolidace sestavy a výkazy a vyhledávat trendy a vztahy v kterékoli části společnosti.
  • Majetek - Modul Majetek je určen k evidenci, odepisovaní a účtování dlouhodobého i drobného majetku hmotného i nehmotného. Sleduje se majetek od okamžiku pořízení až po vyřazení.
  • Nákup - Oblast řízení nákupu podporuje všechny procesy v oblastech skladování, na jedné či několika lokacích, řízení skladů, plánování nákupů, přepravy zboží k zákazníkovi, online spolupráce s dodavateli a odběrateli nebo např. maloobchodního prodeje.
  • Prodej - Pomocí modulu Prodej se realizují obchodní případy se zákazníky. Modul zachycuje celý prodejní cyklus od tvorby nabídek přes objednávky a fakturaci až po dodávky zboží zákazníkům.
  • Řízení zásob - Primární funkcí modulu Řízení zásob je přehledná a přesná evidence všech skladových pohybů a skladových položek.

 

Pro více informací klikněte prosím zde.