Microsoft Office 365

Office 365 je sada kancelářského software poskytovaného formou služby. Umožňuje používat poslední verze Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, atd.) s technologií pro komunikaci a spolupráci ve firmách (např. portálové řešení Sharepoint) bez nutnosti investic do serverů a licencí. Servery jsou provozovány v zabezpečených datových centrech společností Microsoft. Jednotlivé služby se platí paušálně za každého uživatele měsíčně.

Proč Microsoft Office 365 online?

Dynamics Online je řada cloudových služeb na platformě Microsoft Dynamics pro firmy, které chtějí podnikové aplikace využívat jednoduše jako službu (software as service). Odpadají investice do softwarových licencí, není nutné pořizovat servery ani se starat o jejich provoz. Na jednom místě mohou firmy pronajmout systém pro finance a účetnictví, obsluhu zákazníků a další kancelářské aplikace jako Office 365.

Hlavní výhody cloudových služeb:

  • Pozitivní dopad do financí firmy – nízké pořizovací i provozní náklady v porovnání s klasickým způsobem pořízení licencí a nutného vybavení pro provoz
  • Přístup k informačnímu systému odkudkoliv – z jakéhokoliv zařízení prostřednictvím internetového připojení
  • Vysoká dostupnost a bezpečnost služeb – úroveň zabezpečení dat je mnohonásobně vyšší v porovnání s provozem vlastní infrastruktury v běžné firmě
  • Vzájemné provázanost systémů Microsoft – odpadají dodatečné náklady na integrace, vysoká produktivita práce uživatelů.

 

Office 365 se skládá z následujících komponent

  • Office - Word, PowerPoint, Excel, Outlook, OneNote, Publisher a Access
  • SharePoint - Online Úložiště dokumentů, firemní web a intranet, portál
. Základní úložiště o kapacitě 10 GB a dalších 500 MB úložného prostoru na uživatele umožní snadný přístup k dokumentům a jejich sdílení mezi jednotlivci, v týmech, na firemním internetu, ale i veřejném webu. Více informací naleznete zde.
  • Exchange2013 - Firemní e-mail a sdílené kalendáře
. Každý uživatel získá poštovní schránku o kapacitě 50 GB a bude moci odesílat přílohy o velikosti až 25 MB.
  • Skype for Business (dříve Lync) - Webové konference, Online schůzky s podporou zvuku a videa, sdílení obrazovky jedním kliknutím a konferenčních hovorů ve vysokém rozlišení.

Pozn.: Každou z výše uvedených komponent lze nakoupit a využívat samostatně.

 

Pro více informací klikněte prosím zde.