Obsluha recepce - asistent/ka recepce

Na naši pobočku do Prahy hledáme recepční/ho pro dlouhodobou spolupráci. Co všechno budete mít na starost?


Popis práce:

  • obsluha recepce - osobní i telefonní kontakt
  • administrativa a evidence firemních dokumentů
  • příchozí a odchozí pošta
  • zpracování objednávek a faktur
  • řízení chodu zasedacích místností včetně zajišťování drobného občerstvení
  • kontrola nad provozem kuchyněk
  • objednávky ubytování a dopravy
  • obsluha kopírky
  • spolupráce na plnění administrativních a organizačních úkolů

 

Požadujeme:

  • minimální vzdělání SŠ (ideálně ekonomického směru)
  • angličtina na komunikativní úrovni
  • práce na PC (Word, Excel, PowerPoint ad.)
  • samostatnost, spolehlivost, komunikační a organizační dovednosti
  • flexibilita a pozitivní přístup
  • zvládání krizových situací
  • příjemné vystupování

 

Nabízíme: 

  • práci na DPP (max. 100 hod./měsíc) v dynamicky se rozvíjející společnosti
  • vhodné pro studenty
  • pracovní doba 8:00 - 17.00 (flexibilní, měsíční rozvrh je stanoven dle dohody s druhou recepční)
  • možnost dalšího vzdělávání a růstu
  • řadu firemních benefitů

 

Místo pracoviště:

Praha

 

Datum nástupu: ihned

 

Své životopisy posílejte na hr.its@konicaminolta.cz.

Pokud se Vám neozveme do 14 dnů, nebyl/a jste zařazen/a do dalšího kola výběrového řízení. Osobní informace budou zpracovány na základě interních směrnic v souladu s nařízením GDPR. Zasláním e-mailu nám tímto udělujete souhlas zpracovat Vaše data na nezbytně nutnou dobu. Děkujeme za pochopení.