wróć do listy...

Ve firmě SUDOP PRAHA zefektivnili firemní komunikaci a svá data mají dostupná odkudkoli díky Office 365

Společnost SUDOP PRAHA se rozhodla pro změnu nástrojů své firemní komunikace a zvolila komplexní a snadno implementovatelný Office 365.

Prvním krokem implementace bylo propojení Active Directory zákazníka s evidencí uživatelů v Office 365. Pro integraci byla využita metoda synchronizace uživatelských účtů a hesel. Druhým krokem byl import emailů jednotlivých uživatelů do jejich nových schránek v online prostředí. Migrace probíhala postupně u všech zaměstnanců a díky skvělé spolupráci byla dokončena v rekordně krátkém čase 14 dnů. Po převodu poštovních služeb do online prostředí začali uživatelé používat i ostatní služby poskytované v rámci Office 365, jako je OneDrive a Skype for Business. Nasazením komplexního řešení získali uživatelé jednotné a vysoce dostupné řešení s přístupem odkudkoliv. Navíc je toto řešení společností Microsoft neustále rozvíjeno a doplňováno o nové funkcionality, například Delve nebo Office 365 Groups.

„Nasazení Office 365 vedlo k zefektivnění komunikace našich zaměstnanců. Jednotliví uživatelé přijali změnu velice ochotně a aktivně začali zkoušet všechny možnosti, které Office 365 nabízí. Významně se také zvýšila dostupnost nástrojů pro spolupráci odkudkoliv a z jakéhokoliv zařízení. Ze strany IT oddělení klesla časová náročnost, kterou jsme věnovali správě našeho původního emailového a groupware řešení, na minimum (cca. o 90 %). Velkou výhodu vnímám též v napojení na naše Active Directory, které šetří čas při udržování kontaktů a skupin v našich adresářích a výrazně zvyšuje aktuálnost dat,“ dodává Ing. Ondřej Veselý, vedoucí oddělení technického rozvoje společnosti SUDOP PRAHA.

Celé řešení navrhla společnost WEBCOM, která též zajistila správný licenční model pro zákazníka. „Hlavním přínosem implementace bylo sjednocení prostředí a služeb dostupných pro uživatele a tím i zjednodušení IT procesů. Dalším benefitem řešení je pak zajištění služeb s vysokou dostupností při nulové počáteční investici. Oproti původnímu řešení jsou veškerá data bezpečně uložena a je možné k nim efektivně řídit přístup. Všechny služby jsou pro uživatele dostupné odkudkoliv bez nutnosti přístupu do VPN,“ upřesňuje Jan Petrů, Sales Manager společnosti WEBCOM a.s.