wróć do listy...

Jak rychle domluvit termín schůzky?

Neztrácejte čas dlouhým hledáním vhodného termínu setkání při plánování schůzek. Tým společnosti Microsoft přišel na to, jak si celý proces usnadnit.

Zorganizovat schůzku pro více účastníků může být někdy skutečně oříšek. S novou technologií Microsoft FindTime ho snadno rozlousknete, ať už domlouváte setkání ve firmě nebo mimo ni. Tento nástroj při plánování jednání koordinuje termín a čas schůzky napříč denními rozvrhy všech účastníků.

Proč byste měli složitě a zdlouhavě telefonicky či e-mailem dojednávat schůzky a neustále přesouvat termíny sem a tam!? Svůj čas raději věnujte jednání samotnému, jeho obsahu a lidem, s nimiž se potkáte.

Jak na to? Snadno! Jako organizátor schůzky potřebujete mít Office 365 a Outlook. Povolte aplikaci FindTime a máte hotovo. Vytvořte nový e-mail nebo odpovězte na příchozí zprávu. V okně e-mailu pak klikněte v pravém horním rohu na ikonu „New Meeting Poll“ (tzn. „termín nové schůzky“) a vyberte účastníky plánovaného setkání. V pozvánce navrhněte termíny a nechte účastníky hlasovat, který z termínů jim vyhovuje, popř. mohou přidávat nové návrhy. Všichni účastníci mohou sledovat stav hlasování a podle toho přizpůsobovat svůj výběr termínu a času. Jakmile je dosaženo shody, aplikace FindTime pošle všem zúčastněným pozvánku na schůzku ve vašem zastoupení.

Microsoft FindTime výrazně usnadní plánování. Účastníci schůzky nemusí mít instalovaný FindTime a ani využívat Office 365, stačí jim e-mailový účet a připojení k internetu.

Zajímají vás vychytávky a nejnovější technologie pro každodenní byznys? Přihlaste se k odběru našich novinek v úvodní horní části této stránky kliknutím na tlačítko „odebírat novinky“.

Uvažujete o širším využití technologií Microsoft? Neváhejte kontaktovat náš tým, rádi vám poradíme s výběrem potřebných aplikací.

Zdroj: https://findtime.microsoft.com/