Příběh znalostí zákaznických potřeb

Koutný Lukáš
Klíčová postava:
– Koutný Lukáš
Consultant
Klíčové slovo:
péče
Zájmy:
vinařství
Projekty:
BMW
Můj příběh
Schořovský Milan
Klíčová postava:
– Schořovský Milan
Solution Architect
Klíčové slovo:
nalézání
Zájmy:
geocaching
Projekty:
E.ON, AMPER Market
Můj příběh

Dynamics 365

V době digitální transformace přichází Microsoft s inovativním cloudovým řešením Dynamics 365. Tyto inteligentní podnikové aplikace jsou přizpůsobeny pro každé odvětví a firmu, pro každého člena týmu a jeho práci. Dynamics 365 propojuje CRM a ERP systémy s dalšími praktickými aplikacemi v online prostředí. Lze tak navázat například Office 365, SharePoint, mobilní zařízení, aplikace třetích stran a další. Svůj software můžete jednoduše rozšiřovat a rozvíjet kdykoliv potřebujete. Data jsou dostupná kdykoliv, kdekoliv a z jakéhokoliv mobilního zařízení, i v lokalitách bez dostupnosti internetu. Dynamics 365 podléhá vysoké úrovni zabezpečení, o svá data se nemusíte obávat. Ty nejlepší informační systémy Microsoftu pracují jako jeden celek a jsou nyní online za cenu pronájmu. Dynamic 365 otevírá nekonečné možnosti pro všechny společnosti – od malých, středně velkých firem až po největší korporace.

Nechte svůj byznys růst do oblak. Předběhněte konkurenci.

 

Řešení Microsoft Dynamics CRM

Loajální zákazníci jsou vždy cennější. Poznejte rychle a přesně potřeby svých zákazníků a nabídněte jim služby šité na míru. Řešení Microsoft Dynamics CRM dnes využívá více než sto tisíc zákazníků po celém světě - od malých firem až po velké korporace.

  • Microsoft Dynamics CRM je komplexní řešení pro efektivní práci se zákazníky, dobré klientské vztahy a kvalitní znalost vašich zákazníků.
  • Řešení Microsoft Dynamics CRM zajistí optimální podmínky pro práci každému zaměstnanci – v marketingu, obchodě, klientském centru nebo servisním oddělení.
  • Zvolte to pravé řešení pro Vás – Microsoft Dynamics CRM, WEBCOM SoftCRM, CRM online.
  • Společnost Servodata díky nám a řešení Microsoft Dynamics CRM efektivně řídí vztahy se zákazníky.

CRM

Řešení Microsoft Dynamics CRM dnes využívá více než sto tisíc zákazníků po celém světě - od malých firem až po velké korporace. Díky rychlosti implementace, výrazně nižším implementačním a integračním nákladům ve srovnání s tradičními CRM produkty a svou orientací na snadné přizpůsobení a uživatelský komfort přinese úspěch i vaší společnosti.


Prodej

Microsoft Dynamics CRM nastartuje váš prodejní tým během několika dnů. Zajistí reakci na každou příležitost a pomůže obchodnímu týmu úspěšně získávat zákazníky. To jsou důvody, proč je aplikací číslo 1 pro řízení a podporu obchodního týmu. Díky své architektuře se systém snadno přizpůsobí vašim procesům a stylu prodeje. Efektivní plánování obchodních aktivit, správa kontaktů, obchodních příležitostí, nabídek a kampaní pro zákazníky. Podívejte se na videopříběh CRM řešení pro Obchodní aktivity.

 

Marketing

Nástroje Microsoft Dynamics CRM pro marketing Vám pomohou zvýšit efektivitu získávání nových zákazníků a příležitostí. Tento modul Vám umožní jednoduše plánovat, vytvářet, řídit a realizovat kampaně, spravovat rozpočty, vyhodnocovat úspěšnost kampaní a zvolit nejvhodnější marketingové nástroje pro účinné kampaně. Podívejte se na videopříběh.


Clickdimensions

ClickDimensions pro Microsoft Dynamics CRM pomáhá generovat a kvalifikovat kvalitní leady zatímco poskytuje obchodu možnost ohodnocování nejlepších leadů a příležitostí. Je to dokonalá podpora práce s leady v Microsoft Dynamics CRM a jejich propojením získáváte to nejlepší, co v oblasti CRM existuje.

 

Zákaznický servis (péče o zákazníka)

Pro každou společnost je klíčové udržet si své zákazníky a neustále zvyšovat jejich spokojenost. Microsoft Dynamics CRM Vás propojí s vašimi zákazníky prostřednictvím nejrůznějších komunikačních prostředků: call centra, webových stránek a dokonce i sociálních sítí. Zákaznický servis také zajistí účinnější řízení služeb s využitím servisních smluv (SLA), parametrů servisních smluv a servisních případů (zakázek).

 

Field Service Management

Jde o produkt určený k řízení pracovníků zajišťujících servis, který pomůže všude tam, kde je třeba obsluhovat zákazníky, zefektivnit servisní aktivity a procesy na ně navázané, např. plánování, vykazování a fakturace. Máte vždy přehled o tom, kde se vaši technici nacházejí, nebo za jak dlouho mohou být u dalšího servisního případu. Díky Field Service Managementu můžete lépe plánovat servisní zásahy, účinněji řídit vaše pracovníky v terénu a přesněji plánovat vyhotovení servisních zakázek díky propojení se skladem náhradních dílů a možnosti online ověřit dostupnost potřebných dílů. Podívejte se na videopříběh.


CRM řešení pro kontaktní centra

Perfektně fungující kontaktní centrum je významnou součástí vašeho businessu. Naše CRM řešení pro podporu kontaktních center i call center má přímý vliv na ziskovost společnosti. Řešení CRM od WEBCOMu v sobě kombinuje špičkovou platformu Microsoft Dynamics CRM a dlouholeté zkušenosti našich pracovníků.

 

Candidates management pro personalisty

Zvyšte efektivitu a ušetřete nemalé náklady na získávání nových pracovníků. Řešení Vám pomůže zjednodušit a zautomatizovat každodenní procesy. Budete moci snadněji najít vhodného kandidáta pro danou pozici, evidovat dovednosti a požadavky kandidátů i zaměstnanců a flexibilněji se orientovat na trhu práce. Řešení je určeno jak personálním agenturám, tak personálnímu oddělení firem.

 

Individuální řešení

Každá společnost je jiná, má jiné procesy, strukturu, styl řízení a potřeby. Proto CRM obsahuje nepřeberné možnosti, jak celé řešení přizpůsobit vaší organizaci, ať už jde o jednoduchou úpravu vzhledu a obsahu standardních součástí, či propojení s dalšími řešeními (např. SharePoint, Exchange, Dynamics AX, Dynamics NAV, SmartProject, atp.).

 

Management

Nebylo by skvělé mít v ruce nástroj, který Vám umožní v reálném čase sledovat a analyzovat data o vašich zákaznících, prodejích a aktivitách obchodního týmu? CRM Vám nabízí široké možnosti přístupu k datům v reálném čase a odkudkoliv formou přehledných reportů a grafických dashboardů. Navíc můžete sledovat výkonnost firmy i z Vašeho chytrého telefonu nebo tabletu.

 

CRM v sociálních sítích

Sociální sítě zdaleka nejsou pomíjivý trend a je třeba s nimi počítat. Když ale přijde na jejich využití v efektivním marketingu nebo prodeji, možná se ptáte: „Kde mám začít?“ Odpověď je jednoduchá: začněte tam, kde leží vaše podnikatelské priority. Funkce pro sociální sítě Vám pomohou naslouchat, nadchnout se, spolupracovat, rozšířit dosah, řešit problémy, inovovat a analyzovat.

 

WEBCOM SoftCRM

Pro současné pružné potřeby firem byl vyvinut modulární systém na platformě Microsoft Dynamics CRM, který svou funkcionalitou plně pokrývá stěžejní procesy společnosti a vyznačuje se rychlou implementací. Metodou rychlého zmapování procesů a uvedení do provozu v horizontu dnů až týdnů není chod firmy nijak narušen, naopak dostaví se okamžitý efekt implementace.

SoftCRM obsahuje následující funkční oblasti:

  • BaseCRM - Základní nastavení uživatelů, týmů a produktů; správa kontaktů a aktivit.
  • DealCRM - Dokonalý přehled o stavu obchodu; podpora při optimalizaci prodejních procesů; spolupráce na obchodních případech.
  • ImpactCRM - Segmentace a zacílení nabídky produktu nebo služby na vybraný segment trhu; generování potenciálních zájemců; vytváření marketingových kampaní od návrhu přes realizaci až po vyhodnocení.
  • CareCRM - Správa servisních smluv a servisních případů; optimalizace zdrojů a zkrácení reakční doby.
  • CandidateCRM - Nábor zaměstnanců podle požadavků na pracovní místo; vyhodnocení kandidátů; okamžité informace o stavu lidských zdrojů.
  • Sharepoint Integration Plug In - Jednoduchá správa dokumentů a přístupových práv; centrální úložiště dat.
  • TestDriveCRM - Řízené testování a správa testovacích postupů; přehledné výsledky testování; řízení změnových požadavků.

 

Pro více informací kontaktujte prosím Martina Dlabače, Sales Managera pro CRM - martin.dlabac@webcom.cz.