Příběh péče o klienty

Šťastná Šárka
Klíčová postava:
– Šťastná Šárka
Support Manager
Klíčové slovo:
starostlivost
Zájmy:
péče o rodinu a zahradu
Projekty:
Fakultní nemocnice Královské Vinohrady
Můj příběh
Vajda David
Klíčová postava:
– Vajda David
Sales Group Director
Klíčové slovo:
univerzálnost
Zájmy:
in-line brusle, kytara, golf
Projekty:
EMCO
Můj příběh

Hlavní zásady


 

Naše podpora - Váš rozvoj. Svěřte starost o vaše IT do rukou profesionálů z WEBCOMu. 

  • Záleží nám na dlouhodobé spolupráci, budeme vám neustále k dispozici.
  • Našim cílem je lepší fungování vaší společnosti pomocí nových technologií.
  • Klademe důraz na rychlou, účinnou a všestrannou podporu a péči.

 

 

Jak vám pomůže a poradí WEBCOM podpora?

 

 

  • Budeme vás informovat o nových produktech, možnostech rozšíření a vylepšení vašeho podnikového systému.
  • V rámci servisního oddělení vám bude stále k dispozici více jak 30 profesionálů (jedno z největších servisních oddělení v ČR).
  • On-line helpdesk podpora – máte neustálý přehled o stavu řešení vašeho požadavku, stanovení jasných Service Level Agreements, hotline apod.
  • Nabízíme komplexní služby – nezávislé analýzy stavu společnosti, školicí a konzultační činnost, zajištění auditů a systémovou integraci.

 

Jste náš zákazník? Přístup na helpdesk naleznete v sekci Pro vás.  

Chcete se dozvědět více o našich servisních službách?  Vše najdete v sekci Pro Vás / Technická podpora.  

 

Pro více informací kontaktujte prosím Davida Vajdu, Sales Group Directora pro segment servis a služby - david.vajda@webcom.cz.

 


Uložit

–– Ke stažení