Další obory
Příběh utilit

Klíčová postava:
– Dlabač Martin
Sales Manager
– Dlabač Martin
Sales Manager
- Klíčové slovo:
- důvěra
- Zájmy:
- potápění
- Projekty:
- E.ON

Klíčová postava:
– Štejdýř Libor
Senior Consultant
– Štejdýř Libor
Senior Consultant
- Klíčové slovo:
- dokonalá harmonie
- Zájmy:
- hra na kytaru
- Projekty:
- E.ON
PŘÍBĚH UTILIT
Hlavní vlastnosti řešení
- Dynamické prostředí pro podnikání, často se měnící legislativa a tlak na konkurenceschopné ceny vyžaduje inovativní řešení a kvalitní služby pro získání spokojených zákazníků a udržení se na trhu.
- Řešení pro zefektivnění procesů prodeje, distribuce i měření v oblasti utilit (elektřina, voda, plyn, teplo).
- Maximální flexibilita pro časté legislativní i tržní změny.
- Přehledy a analýzy: Získejte v reálném čase přímý přístup k důležitým informacím a celé řadě analytických nástrojů, které vám pomohou vyhledávat trendy a vztahy.
UMAX Dynamics AX
- Úspěšně používán řadou významných utilitních společností po celé Evropě.
- Chytré řešení pro firmy, které mají 10 000 až 20 milionů odběrných míst.
- Integrace na OTE, tradingové systémy, interní i externí tisková řešení.
- Produktové informace ke stažení: ZDE.
Jak vám řešení pomůže?
- Podpora segmentace trhu, správy produktového portfolia i kampaní (Retail) a nabídek (B2B).
- Řízení vztahů se zákazníky na jednom místě (evidence smluv, měření, fakturace, platby a další).
- Zjednodušení a zrychlení práce na obsluhu každého zákazníka.
- Nárůst tržeb i profitability zákazníků díky užitečným nástrojům.
- Simulace fakturace pro eliminaci chyb a výkonnost zajišťující generování a tisk až 100 tis. faktur za hodinu.
- Zlepšení obchodních výsledků Vám umožní kvalitní výstupy a analýzy nutné pro správná rozhodnutí manažerů i například pracovníků call centra.
Řešení Microsoft Dynamics CRM pro UTILITY
- Je řešení pro efektivní práci se zákazníky, podporuje procesy v marketingu, obchodě, klientském centru nebo servisním oddělení, ale také v HR.
- Je plně integrováno do dobře známého MS OUTLOOK, čímž je ovládání CRM jednoduché a intuitivní, neduplikuje se vpisování dat do outlooku.
- CRM je plně otevřená platforma, která umožní realizovat velmi specifické požadavky s minimálními náklady na vývoj a správu.
Které oblasti řešení pokrývá?
- Kontaktní centra: Perfektně fungující kontaktní centrum je v utilitách klíčové, protože ovlivňuje pocity a vnímání vztahu zákazníků k firmě a tím retenci klientů, zároveň při správném fungování snižuje celkové náklady na obsluhu.
- Akvizice a partnerský prodej: Získávání nových zákazníků prostřednictvím obchodních partnerů i přímým prodejem je základem růstu společnosti. Náklady zákazníka a jeho přínosy lze efektivně a včas vyhodnotit a adekvátně na to reagovat.
- 360° pohled na zákazníka: Sledujte spokojenost, příspěvek k celkové marži i informace o historii zákazníků. Získejte potřebná data z nejrůznějších systémů a zdrojů dat, zanalyzujte je a získané informace zobrazte v relevantních situacích.
- Samoobslužný portál: Samoobslužné zákaznické portály pozitivně ovlivňují spokojenost zákazníků a přispívají k razantní úspoře nákladů na obsluhu.
- Řízení mobilních zdrojů: Přesné a flexibilní řízení terénních pracovníků je klíčové pro zajištění provozuschopnosti rozvodné sítě. Rozdělování práce a servisních zakázek, řešení havarijních situací, ale i odečty měření budou efektivnější.
- Plánování údržby: Zefektivněte údržbu své rozvodné sítě. Preventivní a havarijní údržba sítě je klíčovým faktorem pro úspěšnost distribučních společností. Nástroje pro pokročilé plánování zajistí okamžitou reakci na vzniklé havarijní situace a přispějí k optimálnímu využití zdroje.
Pro více informací kontaktujte prosím Martina Dlabače, Sales Managera pro segment utilit - martin.dlabac@konicaminolta.cz.