zpět na seznam...

Kontaktní centra v utilitních společnostech

Perfektně fungující kontaktní centrum je v utilitách klíčové, ovlivňuje zákaznickou zkušenost a tím retenci zákazníků a zároveň kontaktní centra při správném fungování snižují celkové náklady na obsluhu. Právě v tom Vám pomůže naše nové řešení pro oblast zákaznických a kontaktních center.

WEBCOM má řešení pro klíčové scénáře utilitních společností. Podstatou řešení je buď komplexní platforma UMAX, která řeší veškerou problematiku od marketingu po billing, nebo cílené řešení konkrétního scénáře na platformě Microsoft Dynamics CRM, který řeší vybranou oblast.

Připravili jsme pro Vás řešení pro zefektivnění těchto šesti oblastí, které pokrývají právě ony specifické potřeby společností v oblasti utilit:

 

Řešení Microsoft Dynamics CRM dnes využívá více než sto tišíc zákazníků po celém světě – od malých firem až po velké korporace. Díky rychlosti implementace, výrazně nižším implementačním a integračním nákladům ve srovnání s tradičními CRM produkty a svou orientací na snadné přizpůsobení a uživatelský komfort, přinese Microsoft Dynamics CRM úspěch i Vaší společnosti.