zpět na seznam...

Akvizice a partnerský prodej v utilitách

Získávání nových zákazníků má svá úskalí, a to jak v nákladech na nového zákazníka, tak v jeho „kvalitě“ – tedy v tom, nejen jaký obrat, ale i další přímé náklady nám skutečně přinese. Naše řešení se snaží optimalizovat poměr mezi vynaloženými prostředky na získaného zákazníka a jeho příspěvkem k celkové marži společnosti. Právě v tom Vám pomůže naše nové řešení pro oblast akvizice a partnerský prodej v utilitách.

WEBCOM má řešení pro klíčové scénáře utilitních společností. Podstatou řešení je buď komplexní platforma UMAX, která řeší veškerou problematiku od marketingu po billing, nebo cílené řešení konkrétního scénáře na platformě Microsoft Dynamics CRM, který řeší vybranou oblast.

Připravili jsme pro Vás těchto šest oblastí, které pokrývají právě ony specifické potřeby společností v oblasti utilit:

Řešení Microsoft Dynamics CRM dnes využívá více než sto tišíc zákazníků po celém světě – od malých firem až po velké korporace. Díky rychlosti implementace, výrazně nižším implementačním a integračním nákladům ve srovnání s tradičními CRM produkty a svou orientací na snadné přizpůsobení a uživatelský komfort, přinese Microsoft Dynamics CRM úspěch i Vaší společnosti.