zpět na seznam...

360° pohled na utilitního zákazníka

Vše se točí kolem zákazníků. Jejich spokojenost, příspěvku k celkové marži společnosti i informace o historii. To jsou klíčové pojmy pro naprostou většinu řadových i řídících pracovníků utilitních společností. Přinášíme Vám řešení, které dokáže shromáždit potřebná data z nejrůznějších systémů a zdrojů dat a následně je zobrazit tak, jak je v jednotlivých situacích potřebné. Právě v tom Vám pomůže naše nové řešení pro 360° pohled na utilitního zákazníka.

WEBCOM má řešení pro klíčové scénáře utilitních společností. Podstatou řešení je buď komplexní platforma UMAX, která řeší veškerou problematiku od marketingu po billing, nebo cílené řešení konkrétního scénáře na platformě Microsoft Dynamics CRM, který řeší vybranou oblast.

Připravili jsme pro Vás těchto šest oblastí, které pokrývají právě ony specifické potřeby společností v oblasti utilit:

Řešení Microsoft Dynamics CRM dnes využívá více než sto tišíc zákazníků po celém světě – od malých firem až po velké korporace. Díky rychlosti implementace, výrazně nižším implementačním a integračním nákladům ve srovnání s tradičními CRM produkty a svou orientací na snadné přizpůsobení a uživatelský komfort, přinese Microsoft Dynamics CRM úspěch i Vaší společnosti.