zpět na seznam...

Samoobslužný portál v utilitách

Samoobslužné zákaznické portály v utilitách mají dvojí strategický přínos. Nejenže ovlivňují zákaznickou zkušenost, ale zároveň snižují náklady na obsluhu zákazníků. Jedná se tedy o strategické řešení, které vyžaduje zkušeného partnera i profesionální softwarovou platformu. Tu Vám ve WEBCOMU přinášíme – pojmenovali jsme ji Microsoft Dynamics CRM Utility Self-care portál. Právě v tom Vám pomůže naše nové řešení pro oblast samoobslužného portálu v utilitách.

WEBCOM má řešení pro klíčové scénáře utilitních společností. Podstatou řešení je buď komplexní platforma UMAX, která řeší veškerou problematiku od marketingu po billing, nebo cílené řešení konkrétního scénáře na platformě Microsoft Dynamics CRM, který řeší vybranou oblast.
Připravili jsme pro Vás těchto šest oblastí, které pokrývají právě ony specifické potřeby společností v oblasti utilit:
•    kontaktní centra
•    akvizice a partnerský prodej
•    360° pohled na zákazníka
•    samoobslužný portál
•    řízení mobilních zdrojů
•    plánování údržby.

Řešení Microsoft Dynamics CRM dnes využívá více než sto tišíc zákazníků po celém světě – od malých firem až po velké korporace. Díky rychlosti implementace, výrazně nižším implementačním a integračním nákladům ve srovnání s tradičními CRM produkty a svou orientací na snadné přizpůsobení a uživatelský komfort, přinese Microsoft Dynamics CRM úspěch i Vaší společnosti.