zpět na seznam...

Automotive řešení incadea pro polský trh zajišťuje WEBCOM

(tisková zpráva WEBCOM a. s., 20. 3. 2015)

Společnost WEBCOM zastupuje společnost incadea GmbH na českém a slovenském trhu. Díky dlouhodobé spolupráci s touto společností a perfektní znalosti klíčových procesů v segmentu automotive je WEBCOM partnerem u vybraných automobilových značek pro implementaci řešení incadea i na dalších zahraničních trzích, například v Rumunsku, Slovinsku a Bulharsku, kde je WEBCOM též vývojovým partnerem, který zodpovídá za to, aby řešení splňovalo individuální potřeby a procesy automobilových koncernů v daných regionech.

Společnost incadea ustanovila společnost WEBCOM jediným partnerem také pro polský trh s účinností od letošního roku. Cílem spolupráce je konsolidovat partnerskou síť a zajistit podporu pro bezmála 1000 stávajících uživatelů řešení incadea. V souladu s dlouhodobou strategií chce WEBCOM intenzivně rozvíjet aktivity spojené s řešením incadea a díky své pobočce WEBCOM Poland nejen podporovat současné zákazníky, ale i implementovat nová řešení a rozšiřovat obchodní činnost na polském trhu.

„Segment automobilového průmyslu je pro nás klíčový a dlouhodobě realizujeme implementační projekty s následnou servisní podporou pro významné automobilové společnosti nejen v Čechách, ale i po celé Evropě. Získání zastoupení v Polsku od společnosti incadea si velmi vážíme, a i proto je pro nás nyní klíčové zajistit efektivní fungování technické podpory tak, abychom byli schopni poskytovat služby na úrovni, na kterou jsou zvyklí zákazníci i na jiných trzích. V tuto chvíli v Polsku již působí tým, který zajišťuje služby stávajícím zákazníkům. Zároveň si velmi dobře uvědomujeme, že požadavky klientů v Polsku mohou být v některých případech odlišné, než s jakými se setkáváme na ostatních trzích, jsme ale připravení přizpůsobit způsob poskytování služeb těmto zákazníkům,“ říká Martin Tunys, Key Account Manager zodpovědný za oblast automotive ve společnosti WEBCOM. 

Systém incadea.engine® DMS je používán v řadě světových automobilových značek u více jak 70 000 koncových uživatelů. Jedná se o mezinárodní, flexibilní řešení, upravitelné podle specifických požadavků zákazníka, vhodné pro automobilové značky a jejich prodejce. Umožňuje zvýšení efektivity fungování firmy díky komplexnímu propojení jednotlivých procesů prodeje a servisu, zabraňuje chybovosti a duplicitám, usnadňuje managementu lépe kontrolovat aktuální i dlouhodobou výkonnost společnosti a lépe reagovat na měnící se trendy na trhu s vozidly.