zpět na seznam...

Moderní IT řešení pro kontaktní centra

Bezchybně fungující kontaktní centrum je dnes nezbytným předpokladem pro udržení stávajících a zisk nových zákazníků. Takovou službu ovšem není možné kvalitně poskytovat bez adekvátních softwarových nástrojů.
Společnost WEBCOM poskytuje specializované řešení Microsoft Dynamics CRM pro call centra, které umožňuje komunikovat se zákazníky rozmanitými kanály. Od již zmíněných kontaktních center, přes webové stránky až po sociální sítě. Zákaznický servis tak zajistí účinnější řízení služeb s využitím servisních smluv, servisních případů a dalších podkladů. Benefitem Microsoft Dynamics CRM je, že se jedná o plně otevřenou platformu, která umožňuje realizovat velmi specifické požadavky s minimálními náklady na vývoj a správu.
Podrobná znalost klientů a jejich specifických požadavků je rozhodující pro úspěšné podnikání. Efektivní řízení těchto vztahů a následná nabídka poptávaných služeb na míru je pak přímou cestou k loajálnímu zákazníkovi a v konečném důsledku i k ziskovosti. Díky call centrům mají klienti možnost získat relevantní informace o produktech a službách dané společnosti přímo od vyškolených operátorů. Firma naopak touto formou komunikace získává další nástroj k přesvědčení zákazníka ke koupi produktu či služby, řešení případných stížností, oprav a nabízí se jí tak v průběhu času sledovat měnící se potřeby klientů.
Propojením kontaktního centra a CRM systému je možné realizovat značné úspory nákladů. V okamžiku spojení s call centrem se na základě telefonního čísla souběžně inicializuje spuštění karty zákazníka v CRM systému a specialista kontaktního centra tak minimalizuje prodlevy mezi jednotlivými úkony. K zefektivnění obsluhy zákazníků dochází také díky předpřipraveným scénářům, ať už se jedná o pasivní či aktivní call centrum. Přehledný průvodce umožňuje jednotlivým operátorům projít přesně daným procesem z jednoho místa, a to i tehdy, pokud se data nachází v různých systémech.
Každá společnost je jiná, má jiné procesy, strukturu, styl řízení a potřeby. Proto Microsoft Dynamics CRM obsahuje nepřeberné možnosti, jak celé řešení jednoduše přizpůsobit právě individuálním požadavkům. V současnosti ho využívá více než sto tisíc zákazníků po celém světě,“ shrnuje benefity řešení Pavel Vaněk, obchodní a marketingový ředitel společnosti WEBCOM.

 

Zajímá Vás více? Kontaktujte nás na obchod@webcom.cz.