zpět na seznam...

WEBCOM posiluje pozici klíčového dodavatele Microsoft Dynamics CRM na českém a slovenském trhu

Od začátku tohoto roku nastoupilo do společnosti WEBCOM 10 nových spolupracovníků, kteří posílili stávající tým, jehož specializací jsou řešení pro řízení zákaznických vztahů na platformě Microsoft Dynamics CRM. V minulých letech působili ve společnosti Logic Point na klíčových seniorních obchodnických a konzultantských pozicích.
Tímto krokem se stávající tým realizující řešení CRM ve společnosti WEBCOM rozrostl na 30 osob. Záměrem společnosti WEBCOM je významným způsobem rozšířit standardizovaný produkt Microsoft Dynamics CRM o nové vlastní moduly a vytvořit multifunkční řešení CRM, plnohodnotně pokrývající potřeby firem.
Díky této strategii očekává společnost WEBCOM stabilizaci své pozice ve světě IT a navýšení tržeb v oblasti CRM během tří let o více než 60 milionů korun. „Chceme patřit mezi nejvýznamnější a největší dodavatele Dynamics CRM na českém a slovenském trhu,“ doplňuje Pavel Vaněk, obchodní ředitel společnosti WEBCOM.

O produktu Microsoft Dynamics CRM:
CRM je řešení, které pomáhá budovat firmám vztahy se stávajícími zákazníky a získávat nové klienty. CRM zvyšuje produktivitu prodeje a efektivitu marketingu na základě poznatků ze sociálních sítí, webových stránek, nástrojů pro business intelligence a správy kampaní. Umožňuje firmám zvyšovat efektivitu servisu a kvalitu péče zákazníkům.