zpět na seznam...

Jak si získat a udržet důvěru zákazníka?

Jak získat důvěru zákazníka? Pro autoservisy se nabízí jednoduché softwarové řešení, které umožňuje zvyšování zákaznického komfortu a efektivní využívání dílenských kapacit.

Mezi nejčastěji zmiňované důvody, které vedou k opakovanému využívání služeb, patří jak precizní znalost zákaznické historie, tak i sofistikovaná predikce potřeb budoucích. Nejen, že zásadním způsobem usnadňují jednotlivé kroky komunikačního řetězce a zvyšují subjektivní pocit klientského komfortu, ale zároveň se významnou měrou spolupodílejí na budování a posilování zákaznické loajality. Ta se stává jedním z nepostradatelných předpokladů pro dlouhodobě úspěšné působení na trhu. Tlak na udržení stávajících zákazníků má prostý racionální základ. Náklady na získání nového klienta až šestinásobně přesahují prostředky představující retenci aktuálního zákazníka. Výzvou pro odpovědné manažery je hledat způsoby, jak tohoto kýženého stavu dosáhnout.

Pokud Vás zajímá, jak pokračuje článek dál, klikněte na jeho celé znění na Živě.cz.