zpět na seznam...

Inovativní technologie pro maloobchod

Cloud poskytuje obchodním společnostem možnost absolutní mobility, škálovatelnosti a modularity při využívání informačních technologií. Kdykoliv, kdekoliv a odkudkoliv můžete řídit firmu, komunikovat se zákazníky a kolegy, organizovat a zajišťovat vše potřebné. V prostředí rychloobrátkového prodeje, kde probíhají transakční operace, je však nasazení čistě cloudového řešení problematické. Ne vždy musíte mít na prodejně internetové připojení. A ani případný mobilní signál nemusí být pokaždé velká výhra.

Vhodným řešením je využití hybridního nasazení IT technologií. Při technických potížích na prodejně dojde k uchování dat na lokálním úložišti pokladny a při opětovném internetovém připojení se data znovu obnoví. To znamená, že vidíte skladové položky na prodejně, můžete markovat nákupy, přijímat a vydávat zboží. Dokonce se prodej bude řídit všemi stanovenými pracovními postupy, které systém kontroluje - maximálně neuvidíte skladové položky z jiné prodejny. Všechno vydané nebo prodané zboží se přepíše do centrály ihned, jakmile se znovu obnoví internetové připojení, vy si toho ani vůbec nemusíte všimnout.

Jak na to s Microsoft Dynamics 365 pro maloobchod?

Přetvořte místo prodeje na místo zákaznické péče. Jednotná aplikace POS (Point-of-sale), která je součástí řešení Microsoft Dynamics 365 pro maloobchod, je navržena a optimalizována pro systémy Windows, iOS, Android a Web. To znamená, že dokáže proměnit vaši pokladnu na takové malé CRMko, které vám poskytuje informace o zákaznících na prodejně. Nabízí širokou škálu tradičních transakčních operací, jako je například markování zboží s podporou plného offline režimu. Ale poskytuje také přehled o tom, jaké produkty již klient vlastní, doporučení, co by si ještě mohl koupit a co si prohlížel ve vašem e-shopu nebo v mobilní aplikaci. Případně také sleduje tradiční věrnostní programy – sbíraní bodů, kupónů apod.

Spravujte centrálně celý podnikový systém konzistentně a efektivně. Microsoft Dynamics 365 pro Retail vám s tím pomůže. Zůstaňte ve spojení se svými zákazníky na jejich nákupní cestě od začátku až do konce. Získejte komplexní pohled na všechny zákaznické interakce.

Vybavte své zaměstnance vším, co potřebují ke své práci. S Microsoft Dynamics 365 mohou vaši administrátoři snadno spravovat uživatelská práva i velkého množství pracovníků. Firemní data i všechny systémy budou zabezpečeny díky správě přístupů. Centrální administrace, aktualizace systémů nebo pravidel počítaní cen či změny v seskupování produktů (například akce 1+1) se děje z jednoho místa a najednou - nemusíte aktualizovat systémy ručně na prodejně.

Objevte nástroje pro pokročilou analýzu dat a vizualizaci. Pomocí Microsoft Power BI budete mít vždy po ruce potřebná data v reálném čase. Mohou to být například užitečné marketingové analýzy demografických údajů a chování zákazníků, informace o tržbách a prodeji, podklady pro měření produktivity vašeho týmu, výrobní či provozní data. Díky silným analytickým nástrojům dokážete odhalit aktuální trendy, reagovat na poptávku a činit správná rozhodnutí.

Poslední a velmi důležitou oblastí je bezpečnost. Inovativní a flexibilní řešení Microsoft Dynamics 365 pro Retail je spravováno společností Microsoft a splňuje přísné bezpečnostní podmínky, zásady ochrany soukromí i dodržování předpisů. Je dostupné ve variantě cloudu i hybridního řešení na 135 trzích a ve 40 jazykových verzích.

Problematika v oboru retailu je velmi široká. Každá oblast má svá specifika. Řešení Microsoft Dynamics 365 se ale dokáže přizpůsobit každému odvětví. Rádi vám s tím pomůžeme. Můžete hledat více informací na našem webu. Můžeme se potkat na našem semináři. Nemáte-li času nazbyt, bude nejrychlejší nás přímo kontaktovat. Rádi vám zodpovíme všechny dotazy a navrhneme to nejlepší řešení jen pro vás.