Technická podpora

Nabízíme kompletní pokrytí vašich požadavků na zajištění služeb technické podpory Microsoft Dynamics přesně podle vašich potřeb. Díky našim specialistům z oddělení supportu vám můžeme flexibilně vyjít vstříc a zajistit vyřešení konkrétních požadavků. Kontaktovat nás můžete přes helpdesk, či objednáním některé z našich nabízených služeb následné péče a podpory. Pravidelně pro vás také připravujeme školení a semináře.

 

Naše podpora - Váš rozvoj. Svěřte starost o vaše IT do rukou profesionálů z WEBCOMu. 

 

V rámci technické podpory Microsoft Dynamics nabízíme zejména tyto služby:

katalog


  • Helpdesk
  • Plánovaný rozvoj
  • Podpora na základě objednávky
  • Bezpečnostní audit
  • Správa přístupových práv
  • Audit SQL
  • Správa SQL
  • Audit kvality dat
  • Profylaxe dat  ̶  periodická služba
  • Patch management
  • Licence management
  • Školení
    • Standard Microsoft Dynamics
    • Specifické funkčnosti Microsoft Dynamics
    • Obnovovací školení
    • Vzdělávání zaměstnanců
  • Konsolidace prostředí
  • Sledování legislativy
  • Migrace dat
  • Integrační vazby
  • Vzdálená podpora koncových uživatelů
  • Audit nasazení IS
  • Optimalizace objemu dat u zákazníka